tisdag 8 december 2009

Trött, Trött...

...kanske inte helt rätt tillfälle att börja blogga när man knappt kan hålla ögonen öppna men å andra sidan kanske det blir mycket roligare för er som läser, gramatik som är helt fel, felstavningar och kanske råkar jag skriva något som helt enkelt borde hålla tyst om... kan bli spännande läsning! =)

Har haft en ledig dag idag, dock känts det inte som jag varit speciellt ledig, har sprungit fram och tillbaka till tvättstugan, städat och plockat, sprungit till affären, fixad julkort och mycket mer. oj oj !
Det här med förhållande är något mycket fantastiskt men också så fruktansvärt FRUSTRERANDE!! Jag hade gott kunna legat i soffan hela dagen i dag men känner ju att när Martin är här vill man ju göra saker tillsammans även om det är små saker som att äta lunch tillsammans. Känner att det kommer ta en evighet att komma fram till vad jag egentligen menar plus att det kommer bli en massa missförstånd på vägen. Så kort det bara går: Underbart att ha Martin i mitt liv men ibland blir man tokig! =)
LOve U!!

Ha,ha..just nu bakom ryggen på går något som får mig att känna mig just FRUSTRERAD!! Jag tror banne mig att han tjuvläste och ville lägga lite extra krydda till bloggen...
Tror bestämt att jag måste avrunda här för att ge adekvat handräckning till min pojkvän..

Blev tyvärr inga smaskigheter...

Må väl och gör inget som jag inte skulle ha gjort!

1 kommentar:

Bloggintresserade